tiistai 22. joulukuuta 2015

18v synttärit

Lauantaina vietettiin allekirjoittaneen 18v synttäreitä (virallinen syntymäpäivä oli perjantaina) äidin luona sukulaisten ja perhetuttujen kanssa. Koko perjantai pyörittiin äidin kanssa ympäri Espoota etsimässä juhlatarvikkeita (mm. Ilmapallokeskuksesta löytyi isot 18-pallot ja tuo minun "oma" shamppanjalasi) ja vielä lauantaiaamunakin äiti meni äkkiä hakemaan lisää juttuja kaupoilta. Panostus 6/5 siis.

Vieraita tuli aika lailla pitkin iltaa, mutta anyways lähes kaikki pääsivät paikalle. Äiti oli inffonnut perjantaina minua, että sinne tulee myös kaksi yllätysvierasta.. Kaksi minulle läheistä ihmistä, mutta että saisin tietää heidät vasta sitten, kun he tulevat. Toinen oli Petra ja toinen Aija <3 Aija tuli myös koirien, Remun ja Frankin, kanssa! Se, että koirat tulivat, olivat yllätys ihan kaikille. Ja minulle tosi tosi tosi iloinen yllätys, siitä on niin pitkä aika, kun viimeksi näin koiria.. Tai ylipäätään Petraa tai Aijaa. Kissat eivät oikein pitäneet koirien läsnäolosta, eipä nuo kauhean koiraystävällisiä ole, mutta thank god koirat pysyivät illan aikana kissoista erossa, joten mitään konfliktejä niiden välillä ei tullut.
Frank aiheuttu yleistä hilpeyttä vieraissa, koska korvaongelmien takia sillä oli muovikaulus. Ja meinasi se välillä jäädä sen kauluksensa kanssa kiinni ties minne, kun vieraiden läpi ravaili...

Moni moni moni kysyi monta kertaa minulta, että "miltä tuntuu olla aikuinen?", "miltä tuntuu olla 18-vuotias?" ja "no mikäs fiilis?" Ja joka kerta vastasin, etten osannu kuvailla oloani. En ole vieläkään sisäistänyt olevani täysi-ikäinen, vaikka on tässä nyt sitä tullut muutaman päivän ajan oleltua. Perjantaina siiderin ottaminen Cittarin hyllystä ja sen laitto ostoskärryihin tuntui todella kuumottavalta, vaikka ihan laillinen lupa minulla sen ostoon oli.
Minulla oli ihan tosi mukavaa.. Niin siinä kotona ollessa kuin myöhemmin äidin kanssa viihteelle mennessä. Mutta still feeling like little girl. Vissiin kestää vähän tottua tähän täysi-ikäisyyteen...

Ihan tosi iso kiitos kaikille vieraille! <3 Ja kotijoukoille myös (Jutalle erikoiskiitos minun hiusteni laitosta) <3









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitokset kommenteista <3